Co vytváříme - milníkové kartičky

11. září 2017

Milníkové kartičky jsou trend poslední doby, který zná asi většina maminek s profilem na Instagramu nebo webech přímo maminkovských J
  


Název v češtině "milníkové kartičky" i v angličtině "milestone cards" říká vše, jedná se o kartičky, na kterých jsou vypsány milníky v životě miminka. Milníky věkové po jednotlivých týdnech nebo měsících a milníky aktivní, tedy kdy miminko poprvé dělá nějakou aktivitu (třeba se koupe, jede v kočárku atd.).

Takovou kartičku jednoduše položíte vedle miminka (později ji miminko samo může držet v ruce) a pořídíte fotku. A na fotce už navždy máte zaznamenáno, čím byl daný den pro miminko významný J

My na prcka teprve čekáme, takže pokusného "králíka" na fotce s kartičkou si zatím střihla aspoň naše Lola.



Milníkové kartičky si můžete samozřejmě objednat na internetu, k výběru je mnoho stylů a provedení. Já si s (absolutními) základy grafiky občas hraji, takže jsem si řekla, že si kartičky vyrobím sama a vytisknu na tvrdý papír. Takže pokud máte k dispozici tiskárnu a líbí se vám mnou připravené provedení, můžete si kartičky stáhnout, vytisknout a vesele používat. 



Jen víte co? Je jich docela dost (na fotce jen malá část), protože mi přišlo, že těch důležitých momentů bude v prckově životě hodně, tak abych byla na všechny připravená (i když je mi jasné, že na polovinu kartiček zapomenu a prostě ten den prošvihnu J ). Aktivity jsou podle toho, co čekám, že bude ten náš poklad zažívat (takže třeba první nošení v šátku atd.), ale většina je univerzální (včetně kartičky pro fotku s bráškou či sestřičkou, což my nevyužijeme). Takže jsou připraveny 3 soubory s aktivními milníky a jeden s věkovými po měsících.



Protože my čekáme chlapečka, je provedení klučičí, pokud by se moje kartičky hodily i maminkám s holčičkami, napište mi a já udělám i holčičí verzi.

Takže TADY je odkaz ke stažení modré verze.

A TADY je odkaz ke stažení šedé klučičí verze pro ty, kteří jsou v barvách ještě minimalističtější než já.

A aby to holčičkám nebylo líto, tak pro ně mám růžovou verzi TADY.

Pěkný den všem, ať s kartičkami nebo bez J

15 komentářů:

  1. Ahoj, jeden smely dotaz - chtelo by se ti udelat sedo ruzovou verzi pro holcicky? Diky

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný den, jsem nadšená z Vaší práce. Moc děkuji. Čekáme miminko každým dnem a kartičky mi ještě chyběly. Teď už je tedy mám. Jsou nádherné - moc se mi líbí. Ráda bych se přimluvila ještě za kartičky - Poprvé s dědečkem, tetou, strýcem, sestřenicí, bratrancem - ať jim to není líto ;-). Hlavně toho dědečka :-). Případně by se mi líbila kartička: Všichni spolu. (Ta by byla krásná pro novorozenecké focení rodiny.)
    Zkrátka ale ještě jednou moc, moc děkuji již za tuto Vaši práci. Přeji krásné podzimní dny a příjemné čekání na Vaše miminko :-). Alena (maysy@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer, dnes jsem objevila Vaše kartičky. Jsou moc krásné, naše fotky budou krásnější. Děkuji a přeji v novém roce vše dobré! Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Díky moc za sdílení kartiček, nejen, že jsem ráda, že si můžu vytisknout jen některé, ale zároveň musím říct, že se mi i líbí víc než většina, na které jsem narazila ke koupi:).

    OdpovědětVymazat
  5. Prosim Vas, v akom programe ste ich vyrabali? Chcela by som si tiez spravit, ale v slovencine. Paci sa mi ta pouzita grafika

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den,

    mohla bych poprosit o verzi ve WORDU?
    díky moc

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den, Moniko! Kartičky jsou báječné a krásné!! Lepší, než kde které na netu ke koupi. Můžu mít taky smělou prosbu o verzi k úpravám? (Nevím, zda word či jiný program,...). Ráda bych ty šedivé - minimalistické a ještě nevím, jestli bude holčička nebo kluk, tak ať mám připraveno pro obě :-). Děkuju moc!

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den, je možné poslat do emailu jak vypadají milníkové kartičky? Měsíce + ty co "jedeme do porodnice" šlo by zaslat na e-mail? Děkuji email verunkaha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji, kartičky jsou krásné!

    OdpovědětVymazat
  10. Bylo by možné poslat klučičí modrou verzi v editovatelné podobě - chtěla bych si upravit pro holčičku.
    https://drive.google.com/drive/folders/0B4JBrmoBdPSCTTU2RVBneEIxTzg
    MOC DĚKUJI

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den, jsou kartičky?pořád ke stažení? Nějak mi to nejde. Bylo by možné zaslat klučičí verzi na email Novi.anna@seznam.cz? Děkuji 😊 Kučerová

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den,

    kartičky jsou moc krásné. Bylo by možné zaslat šedivé minimalistické pro holčičku. Nevíme co čekáme tak ať máme případně k dispozici obě minimalistické verze. email: em.srainova@gmail.com
    Mockrát děkuji

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den, kartičky jsou super. Taky se teď snažím něco podobného vytvořit. Mohla bych se tedy zeptat, ve kterém programu tvoříte? Snažím se ve wordu, nejsem moc zběhlá v programech :-) Děkuji za odpověď a každou radu!

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS